Verkennen, verbinden, vertellen

Een goede voorbereiding is het halve werk. Dit geldt ook voor het betreden van de Duitse markt. Bij deze voorbereiding speelt een doordachte marketingaanpak een erg belangrijke rol. Om het overzichtelijk en inzichtelijk te maken heeft Thinking Marketing de voorbereiding in drie fases onderverdeeld: Verkennen, verbinden, vertellen.

Verkennen

Deze fase is zoals de naam al aangeeft gericht op het verkennen van de markt en in hoeverre uw onderneming daar al klaar voor is.

Verbinden

In deze tweede fase wordt door de formulering van strategie en positionering een verbinding gelegd tussen uw onderneming en de Duitse markt.

Vertellen

In deze laatste fase gaat het om het daadwerkelijk verspreiden van uw boodschap. De best geschikte middelen worden geselecteerd en waar nodig ontwikkeld en ingezet.

 

 

Volg mij

Blijf via mijn social media kanalen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Contact

Thinking Marketing
Bjorn Bos
06 13 47 49 02
bjorn@thinkingmarketing.nl

Benzenraderweg 250
6417 SZ Heerlen


Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter wel je toestemming nodig. Meer informatie