Social Media

Facebook, Youtube, Twitter, Blogs. Social Media zijn niet meer weg te denken en vormen voor velen een belangrijke informatiebron en communicatiemiddel. Ook bedrijfsmatig worden Social Media uitgebreid ingezet. Hier zit echter niet altijd een doordachte strategie achter: men wil iets met social media doen. Maar waarom wil men dat? Wat houdt dat iets dan in? 

Social Mediagebruik: Per land verschillend

Tussen landen zijn er verschillen in welke Social Media wel of niet gebruikt worden. Hyves was bijvoorbeeld een puur Nederlands platform. Een ander voorbeeld is XING het zakelijke sociale netwerk in Duitsland, LinkedIn komt daar pas op de tweede plaats.

Doelgerichte inzet van Social Media

Een goed Social Mediaplan helpt u het doelgericht inzetten van de juiste Social Media voor uw doelgroepen. In het Social Mediaplan wordt beschreven welke doelgroepen middels welke media bereikt worden en hoe deze doelgroepen bereikt worden. Thinking Marketing schrijft voor u het Social Mediaplan, hetzij als aanvulling op uw bestaande marketingcommunicatieplan of als onderdeel van het marketingcommunicatieplan.

Volg mij

Blijf via mijn social media kanalen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Contact

Thinking Marketing
Bjorn Bos
06 13 47 49 02
bjorn@thinkingmarketing.nl

Benzenraderweg 250
6417 SZ Heerlen


Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter wel je toestemming nodig. Meer informatie